Gratis webinar: 
Hvordan kan du holde fokus i samtalen og håndtere talepres?

Hvordan kan du håndtere det, hvis den du skal rådgive har talepres og det derfor er svært for dig at holde fokus i samtalen?

På webinaret vil jeg præsentere forskellige teknikker og vise en lille film med en borger, der netop har voldsomt talepres. Borgeren spilles af en skuespiller og jeg har fornøjelsen af at agere jobcentermedarbejderen.

Derudover vil jeg benytte lejligheden til at præsentere nogle af mine spændende nye koncepter og bøger.

Undervejs vil der også være mulighed for at stille spørgsmål.

Webinaret finder sted: fredag. 2. oktober, kl. 10.00 – 10.45

 

TILMELD DIG HER

Om behandling af dine personlige data: Se Privacy Notice.

Om Birgitte Wärn

Siden 1998 har Birgitte Wärn undervist og superviseret rådgivere, der arbejder med at hjælpe
mennesker videre. Flere end 5000 sagsbehandlere, socialrådgivere, studievejledere, mentorer o.l. har
gennem årene deltaget på hendes kurser inden for samtaleteknikker og håndtering af rådgiverens
egen rolle og trivsel.

I skal vælge et kursus med Birgitte Wärn fordi:

  • I får konkrete redskaber til at håndtere de udfordringer, der kan være i samtalerne med fx
    psykisk sårbare og syge.
  • Undervisningen tager udgangspunkt i jeres dagligdag og redskaberne sættes i forhold
    hertil, så I kan gå direkte ud og anvende dem i samtalerne.
  • Birgitte Wärn selv har siddet i rollen som rådgiver inden for beskæftigelsesindsatsen og
    derfor kender til de udfordringer, I står i.
  • Birgitte Wärn kombinerer praksiserfaring med faglig tyngde – og med plads til både humor og alvor.

 

Birgitte Wärn er uddannet cand. mag. i dansk og psykologi med efteruddannelse i coaching
og supervision. Hun er desuden forfatter til flere erhvervshåndbøger og artikler inden for området.

Et udpluk af vore kunder er Københavns Kommune, Jobcenter Aarhus, Aalborg Kommune, Dansk Magisterforening; HK og Forsvarets Personeltjeneste.

Close

50% Complete

Two Step

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.